Підбір персоналу для дитячого магазину

29 августа 2015

 Продавці на місцях з різних причин не затримуються, часто конфліктують з потенційними покупцями. У цьому є чимала провина і керівництв магазинів, наприклад, директора не приділяють належної уваги стимулюванню праці та самовдосконалення. А без них, як показала практика самих процвітаючих торгових компаній, справжнього успіху не досягти. Ваше завдання на цій стадії найняти найкращих претендентів і сформувати з них згуртований колектив, не гірше, ніж в будь-якій великій корпорації планети. Уявімо, що вище розглянуті моменти вами реалізовані.

 Тепер прийшов час подумати про масштабне розвитку. Слід зазначити, що чисельність щорічно вводяться в продаж товарів-новинок складає 250 тис., Але успішними стають не всі. Близько 40% так і залишаються незатребуваними, невизнаними. Однією з причин такої тенденції є непоінформованість учасників ринку про нові товари. Тому вам необхідно донести інформацію про себе і про своєму асортименті якомога більшій кількості потенційних клієнтів.

 Для цього фахівці рекомендують вдатися до трейд-маркетинговим заходам, які мають на увазі: - підвищення в структурі асортименту продукції питомої ваги (відсотка) SKU; - Збільшення частки поличного простору. Радуйте частіше своїх клієнтів подарунками (нехай символічними, але приємними), знижками та іншими акціями, якщо вони будуть купувати продукцію марки, яка пропонується у вашому торговому об'єкті. Проте слід розуміти, що низькоякісні товари можуть стати причиною безповоротної втрати більшої частини (якщо не всієї) клієнтської бази

Похожие страницы